 Facebook_files/1f46d.png)
 Facebook_files/1f9d1_200d_1f91d_200d_1f9d1.png)
Конвенція ООН про права дитини закріплює право дітей на ігри. Тому кожна дитина, незалежно від умов, часу, відчуваючи потребу у грі, повинна мати гарантовані можливості для реалізації власних ігрових задумів.
 Facebook_files/1f46d.png)
 Facebook_files/1f9d1_200d_1f91d_200d_1f9d1.png)
Саме такому питанню - Формуванню ігрової компетентності дітей дошкільного віку" було присвячено засідання педагогічної ради в ХЗДО #26 "Кульбабка".
 Facebook_files/1f9d1_200d_1f91d_200d_1f9d1.png)
 Facebook_files/1f46d.png)
Провідний вид діяльності дітей дошкільного віку - гра. Її вплив на формування соціальної
компетентності дошкільника полягає у тому, що завдяки ігровому наслідуванню і рольовому перевтіленню дитина знайомиться з нормами і моделями людської діяльності та взаємовідносин, які стають зразками для її власної поведінки.
 Facebook_files/1f9d1_200d_1f91d_200d_1f9d1.png)
 Facebook_files/1f46d.png)
Гра - провідна діяльність дошкільнят, в якій вони виконують ролі дорослих, відтворюючи в уявних ситуаціях їх життя, працю та стосунки.
 Facebook_files/1f530.png)
 Facebook_files/1f530.png)
Педагоги приділили багато уваги вільній грі дитини, як створити умови для самостійних ігор дітей, яким має бути ігрове середовище в різних вікових групах; обговорювали кому і чому потрібна стратегія ротації іграшок (за Катериною Крутій).
 Facebook_files/1f530.png)
 Facebook_files/1f530.png)
Жанна ВЕЗДЕНЕЦЬКА та Віра ЗУБЧУК, вихователі групи #4 "Веселковий дивокрай" познайомили з власним досвідом роботи:
 Facebook_files/1f530.png)
Жанна ВЕЗДЕНЕЦЬКА - використання іграшки попит та конструктора LEGO в роботі з дошкільниками;
 Facebook_files/1f530.png)
Віра ЗУБЧУК - презентувала технологію "Навчання в русі" - освітньо-руховою методикою, посібник, варіативність його використання в освітньому процесі.