Тиждень безпеки дитини, 18-22.11.2024
В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності (18-22.11.2024 року) вихователь групи №6 Тетяна КУМАНОВСЬКА обіграла з дошкільнятами казку “Котик і півник”, яка вчить дітей прислухатися до порад близьких людей, щоб зберегти своє життя. Цікавою та повчальною для дітей була дидактична гра “Знайди місця, де чатує небезпека”. Адже під час неї визованці навчалися усвідомлювати небезпеку від незнайомих людей. Після прогулянки діти пригадали правило “чистих долоньок”.
Тетяна КУМАНОВСЬКА через інтерактивні плакати, ініційовані Міністерством освіти і науки, спільно з ЮНІСЕФ, формувала у дітей правильні життєві навички та вміння, щодо свого здоров’я та якісного харчування.
Вихователь групи № 1 “Країна Чудасія” Леся КРИВИЦЬКА організувала зі своїми вихованцями форми роботи:

Пізнавально-розвивальне заняття: “Вогонь добрий, вогонь – злий”, під час якого діти поглибили знання про значення вогню

в житті людини. Леся Сергіївна ознайомила дітей із небезпекою необережного поводження з вогнем;
закріпила уявлення про те, що вогонь може бути як добрим

, так і злим

, приносити користь або шкоду.
Дошкільнята познайомилися із елементами правил безпеки та важливістю дотримання цих правил.


Бесіда на тему «Вогонь» та «Правила поводження з сірниками» – обговорили значення вогню для людини (тепло, приготування їжі, світло). Звернули увагу на небезпеку вогню у випадках необережного поводження.
Навели приклади ситуацій, у яких вогонь може стати загрозою для життя.

Дидактична гра «Вогонь друг

– вогонь ворог».
Під час гри діти вчилися розпізнавати ситуації, коли вогонь є корисним, а коли небезпечним.
Закріпили знання про правила безпечного поводження.

Ознайомилися з пожежною машиною

та професією пожежника
Розповіла дітям про пожежну машину, її основні функції та обладнання.

Ознайомилися з професією пожежника, підкресливши важливість цієї роботи.
Закріпили правила безпеки та номер телефону пожежної частини

Повторили правила безпеки у випадку виникнення пожежі.
Закріпили у пам’яті дітей номер телефону пожежної частини — 101.
Вихователі групи №4 “Веселковий дивокрай” Віра ЗУБЧУК та Жанна ВЕЗДЕНЕЦЬКА організували з вихованцями різні активності:

Рухлива гра «Світлофор», під час якої продовжували закріплювати у дітей знання про правила дорожнього руху, продовжували вчити діяти за сигналом світлофора.


Гра “Вогонь-друг, вогонь-ворог” ознайомили дітей з правилами пожежної безпеки та властивостями вогню (може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду); закріпили знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі.

Бесіда ,,Мінна безпека”- узагальнили значення про мінну безпеку, розширили знання про ризики, які несуть в собі ВНП, формували систему знань про правила безпечної поведінки з ВНП та підозрілими предметами.

Обговорення за картиною
,,Сам удома” – збагачували знання дітей про правила поведінки вдома, коли діти залишаються на самоті; про поведінку під час зустрічі з незнайомцями.

Переглянули мультик ,,Небезпечна забава лисенятка Фредді” та провели вікторину “Правилами Безпеки”.
Вихователь групи №14 “АБВГДЕЙКА” Олена КВАСЮК на занятті «Сірники не іграшка» діти дізнались що таке вогонь, яку небезпеку він несе: знайомились з транспортом спеціального призначення; вчились бути обережними, обачними.


Під час сюжетної гри «Рятувальники» діти дізнались, що вогонь можна загасити водою та піском. Вчились безпечній поведінці під час пожежі.

Темою дня в дітей групи №6 “Капітошка”, вихователь Світлана МИКОЛЮК, була “КОЛИ ВДОМА БЕЗ ДОРОСЛИХ”.
Діти обігрували казку “ВОВК І СЕМЕРО КОЗЕНЯТ”; обговорювали різні ситуації.


Закріпили знання про ліки, що вони можуть бути корисними та шкідливими.
Цікавою була й рольова гра “Обережно ліки”, під час якої діти були в ролі лікарів, вони лікували ляльку Марійку, яка випила ліки без дозволу дорослих і захворіла, а також “оглядали”, як лікарі, один одного. Закріпили знання про правила поведінки з ліками.
Закріпили знання грою “Небезпечні предмети”.
Ніна ОЛІЩУК, вихователь, Таміла САВКОВА, асистент вихователя, знайомили дітей групи №11 “Пізнайки “з правилами поведінки з вогнем. Діти дізналися про пожежу, як страшне лихо, про те що (хто) може її спричинити і як цьому лиху можна зарадити; про те, що полум’я можна гасити піском, водою під час обігрування твору “Кицин дім”