Понеділок-п'ятниця: 07:00 - 19:00 - групи загального розвитку; 7.30 - 18.00 - логопедичні групи; 8.00 - 18.00 - інклюзивні групи
29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 19/3 Черга в ХЗДО №26
«СЬОГОДНІ ДОШКІЛЬНЯТА, А ЗАВТРА – ШКОЛЯРІ!»
В ХЗДО №26 «Кульбабка» відбулися батьківські збори в старших групах №2, 5, 8, 10 за участі адміністрації та вчителів початкових класів комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа № 4 Хмельницької міської ради – директора Шпичко Інни Олександрівни, заступника директора з навчально-виховної роботи Сандул Олени Василівни, вчителів Антуф’євої Ольги Степанівни (працює за програмою “Інтелект України”), Катело Ірини Миколаївни (реалізує проєкт ” Розумники”) та Бережан Наталії Михайлівни (працює за програмою НУШ).
Інна Олександрівна та Олена Василівна познайомили батьків з режимом роботи школи, перспективою діяльності, оснащенням класів, в тому числі засобами ІКТ, учительським складом, роботою групи продовженого дня в другу половину дня, гуртків за інтересами дітей, організацією харчування учнів на безкоштовний основі в шкільній їдальні, яка складається із 2 залів.
Повідомили, що в 2024 році заклад отримав відзнаку ” Найкращий заклад загальної середньої освіти”.
Зауважили про відсутність проявів булінгу серед учнів.
Повідомили, що в школі працює бібліотека, є спортзал, спортивний майданчик зі штучним покриттям.
Повідомили, що з 15.03.2025 року буде організовано роботу Школи майбутнього першокласника.
Зазначили, що в школі облаштоване укриття, де під час сигналу повітряної тривоги продовжується навчання учнів.
Вчителі початкової школи надали батькам інформацію про підготовку дітей до навчання в школі. Зазначила, що початок навчання дитини в 1-му класі – складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Для неї це не тільки нові умови життя та діяльності, а й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки.
Новий одяг, портфель, підручники, олівці, фломастери. Ця втіха у розвитку особистості дуже важлива, адже коли в дитини є зацікавленість, то буде результат.
Змінюється й соціальна позиція дитини: дошкільника на школяра. Пріоритетною діяльністю стане — на зміну ігровій – навчальна діяльність. Змінюється життя першокласника, все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам.
Основним завданням дорослих, що оточують дитину на цьому етапі, є намагання створити сприятливу атмосферу для того, щоб першокласник відчув себе прийнятим в шкільну сім’ю, реалізував свої бажання, бути почутим і зрозумілим. В перші дні й місяці навчального року батьки намагаються часто бувати в школі, вдома щодня переглядають зошити, намагаються більше дізнатись від дитини про шкільні справи.